Thursday 4 August 2011

Fwd: Balik Cuti 22-26 July 2011 dan melawat Kubur arwah Mak dan Jenguk Tokkii di Bukit Marak



---------- Forwarded message ----------
From: amran mohd <amranunifil@gmail.com>
Date: 2011/8/5
Subject: Balik Cuti 22-26 July 2011 dan melawat Kubur arwah Mak dan Jenguk Tokkii di Bukit Marak
To: yatimd.anje.bakbm@blogger.com


Alhamdullilah Aku berkesempatan balik cuti dari lebanon .Sampai di Kuantan 6 petang 22 July Jumaat ZU 8260 kereta staff tunggu aku di TUDM Subang. 5 bulan terpisah dengan isteri tersayang dan anak anak.  Ecah dan Miah sedia menunggu. Insan yang mula mula aku peluk...Terasa macam malas nak balik semula ke Lebanon bila di pikirkan.  24 July Miah dan anak anak menemani aku balik ke BMarak ziarah kubur  mak dan jumpa Tokki walaupun sekejap. Terima kasih ister dan anak anak kerana menemani.  Sempat juga beli durian tngah jalan. Sampai di BMarak 1300H. Sempat juga berjumpa bor sahabat karib aku Akram nak balik semulal ke KL. Kira tukar shift laaaa.. Petang jam 5 ptg aku nak balik semula ke Kuantan.  Day trip walaupun letih tak pa laa hajat nak jumpa melawat Tokki dan kubur Mak tu ajaaa.  Tokii dan kami makan bersama di bawah dekat tangga.....Sedap lunch.. Terharu tenguk Toki makan sedap bersama kami.  Itu lah Tokki.....dengan anak anak dan  cucu cucu

No comments:

Post a Comment